نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سوپر منوی یووه و چلسی با طعم ماهی و شراب!

سوپر منوی یووه و چلسی با طعم ماهی و شراب!

 

 

فوتبال ایتالیا و طرفداران بیانكونری صبح آخرین روز هفته‌شان را با یك افشاگری تأیید نشده در خصوص احتمال توافق بر سر نقل و انتقالی بزرگ میان دو باشگاه یوونتوس و چلسی آغاز كردند.

 

ماسیمو پاوان كارشناس و نویسنده سرشناس فوتبال ایتالیا در خبری جنجالی از سرّی‌ترین ناهار كاری میان مسئولان یوونتوس و چلسی با یك پذیرایی اشرافی و كم‌نظیر به همراه یك سوپر تصمیم‌گیریِ جنجال‌برانگیز در قالب منویی منحصربه فرد خبر داد.

 

پاوان با استفاده از اطلاعات مؤثقی كه از منبعی مطمئن به دست او رسیده، با اشاره به دور نخست دیدار مسئولان یووه و چلسی كه چند هفته پیش با حضور و ملاقات مستقیم جوزپه ماروتا به عنوان نماینده آندره‌ا آنیلی و رومن آبراموویچ در یكی از رستوران‌های تحت مالكیت مدیرعامل روسی باشگا چلسی در شهر نیس فرانسه برگزار شده بود، از مذاكره‌ای گسترده برای انتقال دنیه‌له روگانی، گونزالو هیگواین و میرالم پیانیچ به باشگاه لندنی و گفتگو در خصوص شرایط ترانسفر آلوارو موراتا و انگولو كانته به یوونتوس به همراه مبلغی مورد توافق خبر داده است.

 

پاوان در ادامه، از برگزاری جلسه نهایی برای مذاكره و چانه‌زنی‌های واپسین دو باشگاه به همراه بسته‌های پیشنهادی ویژه‌شان خبر داده و عنوان كرده است:

 

قرار است مارینا گرانووسکایا نماینده تام‌الاختیار و دست‌راست آبراموویچ در باشگاه چلسی در دیداری كه به میزبانی جوزپه ماروتا و یا فابیو پاراتیچی در قایقی تفریحی و اشرافی در ساحل پورتوفینوی جنوا و در ضیافتی متشكل از ناب‌ترین شراب و ماهی‌های منحصربه فرد و بسیار خوشمزه این منطقه برگزار خواهد شد، آخرین تلاش خود را برای رسیدن به نقطه‌ای مشترك برای انتقال روگانی به چلسی با 55 میلیون یورو، تصمیم‌گیری در خصوص هیگواین و امكان‌سنجی معاوضه میرالم پیانیچ و انگولو كانته انجام دهند.

 

این روزنامه‌نگارِ اهل میلان با اشاره به حضور چهره‌هایی جدید در بسته‌های نهایی دو باشگاه از ماتیا كالدارا به عنوان یكی از این اسامی نام برده است. هنوز هیچ واكنشی در خصوص انتشار این خبر از سوی مسئولان باشگاه‌های یوونتوس و چلسی صورت نگرفته است.

 

در عین‌حال «سكوت‌های معنادار» گونزالو هیگواین و برادرش در خصوص تصمیم یووه برای رهسپار كردن این بازیكن آرژانتینی به درهای خروجی باشگاه، ماتیا كالدارا كه به تازگی به یووه پیوسته اما در رسانه‌ها به عنوان وجه‌المعاوضه با لئوناردو بونوچی مطرح شده، میرالم پیانیچ كه بر خلاف تحركات فالی رمضانی مدیر برنامه‌هایش به تازگی از علاقه‌ و رضایت‌مندی‌اش در یووه صحبت كرده، آلوارو مورتا كه بر خلاف پیش‌بینی‌ها به جای بیانكونری شدن تا مرز پیوستن به روسونری پیش رفته و روگانی كه در آرامش به همراه سایر اعضای تیم در آمریكا مشغول تمرین است، گمانه‌زنی در خصوص نتیجه این دیدار افشا شده و در نوع خود عجیب را پیچیده و مبهم كرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: